30 dec. 2009

Vallåsen

Idag var jag och flips på vallåsen. SJUKT skönt att få komma ut i backen och åka lite, även om det kanske inte är dom bästa backarna så är det kul att bara få känna på snön. Nya brädan funkade som förväntat, hyffsat styv så man kan trycka till ordentligt men ändå leka lite om man så önskar. grym att hoppa med iallafall och perfekt i landningar. Så det var det, nu är det snart slut på 2009 och det känns som om januari slutade igår. Gör mig inte speciellt mycket faktiskt, är ganska pepp på ett nytt och fräscht år man bara kan göra precis allt man bara har drömt om.. Gött att kunna leva nu när man jobbar också. Förhoppningsvis blir det väl en liten resa upp till åre några dagar efter nyår, sen till hösten bangar jag inte på att följa med gänget och familjen edghill till barbados och bara surfa och leva i några veckor. Det får fan bli mitt nyårslöfte.

3 kommentarer:

Filippa Jean sa...

jaa klart du ska med till barbados babe :)!! Det kommer bli galet! kan knappt vänta.

Edde sa...

ohja. får även bli mitt nyårslöfte det där.
tror det kan bli ungefär hur bra som helst..

fuzztones sa...

word!