12 dec. 2009

Första dagen på jobb

Första dagen på jobb var kul! jag trivs absolut! Hoppas det håller i sig bara, har en liten tendens att tröttna på saker och ting när det gäller jobb och sådant. Menmen, det verkar hur som helst lovande, Team sportia. Efter jobb körde jag hem till min kära far och åt lite med honom och tittade tv. Trött, mätt och belåten begav jag mig i den gröna lilla skåpbil jag numera kör på vintern, i riktning mot min mors högkvarter. Väl framme i Bjuv beslöt jag mig att avblåsa mina eventuella planer på att fara vidare mot storstan och filippas ställe. Den enda egentliga anledningen till det var att det var lite sent och jag skulle jobba imorgon, men här sitter jag ändå. Klockan tre på natten och kan inte sova. Har dock beslutat mig för att verkligen försöka nu. Dödade lite tid "tidigare" inatt genom att spela lite gitarr och försöka mig på Frida Ekerlunds "Mediocrity". Spelade in med min inbyggda lilla webcam och nu ligger skiten uppe på youtube. Och i och med att skiten ligger uppe på youtube, lägger jag upp skiten här. Så här har ni. Frida Ekerlunds "Mediocrity" tolkat av ingen mindre än mig.. Mitt gitarrspel är jävligt scetchy och jag kan inte påstå att jag tycker det låter bra, men det är det enda kompinstrumentet jag vet hur man använder, så shhh! Text har jag lyssnat mig till från fridas sida.. Nu ska jag sova gott. Natti!

Inga kommentarer: