3 dec. 2009

Tigidt jajäevlar

Tidig morgon, för andra dagen i rad nu. duktig som fan får jag väl säga att jag är på tidiga mornar! För er som inte vet, bestämde jag mig för att från och med den 2 dec (kom på det då så där av fick det bli den 2 och inte 1) att gå upp klockan 7 varje morgon i december för att på så sett försöka få tillbaks min gamla skoldags känsla, eller enligt många, att helt enkelt få tillbaks ett liv. Så jag går alltså upp klockan 7, går ner och gör frukost, sätter mig i min soffa och tittar på julkalendern, som för övrigt verkar helt okej, dock förvånansvärt barnslig. Hur som helst, frukost, julkalendern, och sedan antar jag att jag kan slänga in ett dagligt morgoninlägg här också. Dels för att döda tid och dels för att jag faktiskt tänker på alla typ 5 personer som ändå läser all skit jag skriver här. Så that's that! Sen kan jag ju inte ljuga och säga att det inte har något att göra med att jag fått jobb på Team sportia på väla och ska börja där nästa fredag, så jag förbereder mina tidiga mornar.. Nu ska jag i alla fall käka upp mina mackor, slänga mig i duschen och sedan direkt till arbetslivsresurs för lite härligt livspeptalk som jag har sjukligt mycket nytta av, tätt följt av en tur till pappas place för att byta bil, och efter detta ska jag direkt till team sportia för att hämta upp mitt schema. Så nu måste jag duscha. hejhej!

Inga kommentarer: