24 maj 2011

Digital-art / Illustrations

Nyligen hemkommen från kurs i Stockholm, Skolfoto Norden i två dagar. Kändes bra att få lära sig proffskameror lite bättre, inte för att det var superinvecklat, men så man har lite insyn iallafall. Gällande skolfotojobbet i övrigt så blickar jag framåt nu, mot 1 augusti då det bär av mot Wasa, Finland och 10 dagar slutkurs tätt följt av upphämtning av min foto-utrustning & firmabil. Spännande! Kursen i Stockholm var intressant på många sätt men då vi inte skulle gå igenom så himla mycket praktiska metoder förens i Wasa i höst bestod den mestadels av kafferaster & matpauser. Inte mig emot dock, kaffe smakar fint! Kursen avslutades med ett besök på stockholmskontoret och när det var avverkat hade vi runt 3 timmar att döda innan det var dags att flyga hem igen. Satt och pulade lite med en massa olika stockbilder och kom underfull med att jag tyckte det var ganska roligt. Här är resultatet efter 3 timmars flygplatshäng!

Notera att dethär alltså är mina kreationer. no stealing tack!
Andra bilden är ju faktiskt Lincoln för er som inte känner igen göbben


Inga kommentarer: