24 feb. 2010

Sleepless



Fått våra första riktigt dåliga recension. Suger som fan men det ingår väl antar jag. En 2/4 betygsättning och det tolkar jag som inte speciellt bra, men vad vet jag! City lyckas skriva att vi vann popkorn 2008 när vi vann det 2009, att skivan är resultatet av studioinspelningen vi vann i popkorn vilket också är fel, vi vann 10 timmar på pon men det slängde vi i sjön och lät marcus forsberg producera hela plattan i hans studio, sjukt värt btw.. och sist men inte minst lyckas dom klämma in att vi är 5 medlemmar i bandet, fastän att där är en klar och tydlig bild på att vi är fyra stycken, och fastän det står i våran skiva.. skamligt är vad det är. Nästan beundransvärt dåligt gjort av en recensent att göra så mycket fel på en och samma gång, och lägga en betygsättning på 2/4.. Bevisligen har hon inte kollat sin fakta och vem vet om hon ens har lyssnat igenom skivan ordentligt, för ordet "skränig-live-känsla" är inte direkt något som slår mig när jag lyssnar på skivan.. Hur som helst, Imorgon är det releaseparty och jag kunde inte varit mer pepp. Kommer bli riktigt roligt att få ut skivan! Väntat länge och snart är den äntligen ute :) Missa oss inte! Klockan 21.00 börjar insläpp på Tempel i Helsingborg, 18 årsgräns & gratis inträde, ca. 22.00 är vi på scen och kör igenom några korta låtar från skivan och sen är det ännu mer mingel och pardeyyyyy. Håll hårt i hatten damer och herrar för imorgon förändrar vi världen!

2 kommentarer:

k sa...

kikade in på er myspace,
och fastän det int är proffs-ljud kvalitet eller sånt, så låter det riktigt najs :)
trevlig röst har du,
och man märker att ni har koll på vad det är ni håller på med, ni har ett skönt sound!
lycka till framöver :)

fuzztones sa...

Tjena, tackar så hemskt mycket! det är dock inte det som ligger på myspacen som är det nyinspelade.. dom nya låtarna dyker upp snart :)