16 nov. 2009

Disk, väder, brädEr & kläder



Igår hade jag första dagen på le cardinal, i disken. Förmodligen min sista också, är det så det är att jobba där så kan jag likagärna vänta. 16.00 till 2.00 med en paus på typ 10 minuter totalt, MAX alltså. och inget ob-tillägg. efter 24 på en lördag? skrew that, då kan ja lika gärna vara arbetslös för det är slaveri. I alla fall med det tempot.

Har förutom detta lagt ut min kära burton twin för att bli köpt och lyckligt åkt av någon annan shyst snubbe. Så är det någon som vet någon som vet med sig att han vill ha en burton twin 157a med cartels så är det bara att hojta, länk finner du HÄR!
INTE nog med detta, säljer även min 6,9" longboard. ev. utan fenor dock, troligtvis då jag bara har ett par och har dessa monterade på min nordbräda.. Mycket till salu alltså!

Tänkte mig en ny fin snöbräda till säsongen, sen eventuellt en ny jacka.. men jackan kanske kan skippas då det också behövs en tjockare våtdräckt också.. mycket som behövs?! girig skåning kan tyckas, men är man inte fullt ut nöjd med hur allt är så antar jag det är upp till var och en att ändra påt! På tal om något helt annat så har jag sett Burtons nya HD rulle idag, "The B",
och trots allt skit folk har snackat om den, att dom är sellouts och skit, fuck det! grym rulle och grymt filmad, JAG GILLAR DET!
Sen såg jag Stepchilds nya också, "This video sucks". BRA! det kommer mycket bra nya rullar verkar det som. väntar spänt på att få ner standard films "Aesthetica".. can't get enough!

Bye for now!

Inga kommentarer: