18 jan. 2010

Glazemastah X5000, sooon in yaw earz!


Hämtade våran glasmaster hos marcus idag, och just nu ligger den säkert på en kudde här bredvid mig. Coolt att det är den absolut första skivan vi någonsin har gjort. Det är alltså THE sleepless days, restless nights. Moderskivan som sedan skall kopieras exakt och brännas ut på 500 sinnessjukt awesome CD-skivor omgivna av ett ännu mer sinnessjukt awesome omslag, helt och hållet Goliath style. Behold people, snart tar vi över världen!

Just ja, jag tänkte på det, Glasmaster. Roligt ord! Det låter nästan som en cool dyr bil eller något annat riktigt spexigt. Och så är det en bränd CD skiva. Otippat skulle jag villja säga! Vår glasmaster har jag döpt till Glasmaster X5000. Inte bara för att det är en bränd skiva som är guldfärgad, utan också för att det är det bästa jag har åstadkommit hittills i mitt liv. Visst är det många att tacka, men vore det inte för Madelene, mitt ölbegär och min ishockey karriär, (okej kanske mest Madelene då) så hade jag aldrig kommit i kontakt med Rasmus, Mattias & Hampus, och jag hade inte heller suttit här lika nöjd med en guldfärgad glazemastah x5000 liggandes så underbart elegant bredvid mig. Så tack! Nu ska jag gå och lägga mig, somna till the drifter och drömma om surf hela natten.

1 kommentar:

Ollie sa...

Yes den är najsig! ^^